בריכות בטון או פיברגלס – מה הכי משתלם?

היום בריכה פרטית בבית היא כבר לא רק נחלתם של העשירים. היום יש הרבה יותר אפשרויות לבניית בריכות בבית, במחירים הרבה יותר נוחים והרבה יותר משתלמים מאשר בעבר, מה שמאפשר לרבים להגשים את החלום על בריכה פרטית בבית גם בתקציב מוגבל יותר.

אם גם אתם חושבים על בריכה בבית, ורוצים לדעת מה יהיה עדיף יותר – בריכת בטון או בריכה מפיברגלס, קראו את המאמר הבא ותלמדו על ההבדלים בין הסוגים השונים כך שיהיה לכם הרבה יותר קל לבצע את הבחירה הנכונה.

בריכה

איכות הבריכה

ההבדל הראשון אליו מתייחסים בין בריכות בטון לבין פיברגלס הוא האיכות, וזהו הנתון החשוב והבסיסי ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון. ברמה של האיכות, שני הסוגים זהים ומציעים איכות גבוהה מאוד. בריכות בטון הינן בעל עמידות גדולה מאוד ויכולות לעמוד בכל תנאי מזג אוויר, וכן עבודות התחזוקה של בריכה כזו הינן פשוטות יחסית. גם בריכות פיברגלס היום מספקות עמידות גבוהה מאוד ולכן גם בבניית בריכה כזו תוכלו לקבל אחריות לעשרות שנים.

עיצוב הבריכה

כאשר בונים את הבריכה מבטון ניתן לבצע את היציקה של הבטן בצורות שונות ולתכנן גימורים שונים ועיצובים מיוחדים, לבצע חיפוי ביריעות PVC, קרמיקה או פסיפס וליצור עיצוב ייחודי ומרשים מאוד. גם בריכות פיברגלס ניתן היום ליצור בצורות שונות וליצור עיצובים מיוחדים ומגוונים.

ספלאש מציעים לכם מגוון רחב של גימורים ותוספות שונות כך שתוכלו לקחת גם את העיצוב הבסיסי ביותר ולשדרג אותו לרמה של בריכה יוקרתית, מרשימה ומיוחדת מאוד בקלות רבה וללא כל מאמץ.

ההתקנה של הבריכה

בריכת בטון מצריכה היתר בניה, הכנה של תשתיות וצנרת עוד לפני היציקה של הבטון, מה שיכול לקחת זמן רב יותר שכן יש להמתין לאישורים מהרשות המקומית לפני ביצוע היציקה עצמה. יחד עם זאת, כאשר מדובר בבריכות גדולות מאוד בטון הוא האופציה הטובה ביותר.

לעומת זאת, בבריכות קטנות יותר אפשר לחפור בור בקרקע ולהתקין בריכת פיברגלס מבלי להמתין לאישורים והיתרי בניה, מה שמקצר את משך זמן הבניה וההתקנה בצורה משמעותית מאוד.

המחיר

הבדל נוסף בין בריכות בטון לבין בריכות פיברגלס הוא המחיר. לעומת בריכת בטון, הפיברגלס הינו הרבה יותר זול והבריכה הזו לא מצריכה השקעה גדולה כל כך כמו הבטון, מה שמוזיל את העלויות בצורה משמעותית מאוד. מחירה של בריכת הבטון הינו גבוה יותר שכן מדובר בחומר הרבה יותר מסיבי ובעבודה הרבה יותר קשה הכרוכה סביב בניית בריכה כזו, אך אם מדובר בבריכה בגודל גדול מאוד, זו האופציה הנכונה לבחור בה.

עכשיו, לאחר שיש לכם את כל המידע, אתם יכולים לבצע השוואה בין האופציות השונות ולבחור בסוג הבריכה הנכונה ביותר עבורכם, וכך להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון.