גדר לבריכה פרטית – איזה סוגים יש ולמה כדאי?

בכל שנה, לאורך כל עונת הקיץ אנו שומעים על לא מעט אסונות אשר מתרחשים בבריכות, פרטיות או ציבוריות. לרוב, לצערנו, זה קורה בבריכות פרטיות. בריכות פרטיות רבות לא מגודרות על פי החוק, אין מציל בסביבתן ובמקרה בו ילד קטן נופל לבריכה או נשאר ללא השגחה, גם אם זה לכמה דקות בודדות, אסון גדול מאוד יכול להיגרם מכך.

לכן, אם אתם בונים בריכה, הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הגדר. הבטיחות חייבת להיות מעל הכל, וזה נושא שאסור לוותר עליו בשום אופן.

אילו סוגי גדרות תוכלו למצוא היום? ומה יכול להתאים לכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

גדר רשת נשלפת לבריכה

גדרות ברזל

גדרות ברזל הייתם יכולים למצוא מאז ומתמיד לבריכות. היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של עיצובים לגדרות הללו, פרזולים מיוחדים, צבעי מתכת איכותיים ועוד. גדרות אלו מציעות בטיחות רבה מאוד ואם אתם בוחרים בעיצוב נכון, הן גם ישדרגו את המראה של הבריכה והאזור כולו וישפרו את עיצוב החוץ של הגינה או השטח בו נמצאת הבריכה.

בנוסף, בשל חומר הגלם ממנו הן עשויות, הגדרות הללו הינן חזקות ועמידות מאוד ויכולות להחזיק למשך שנים רבות.

גדרות מזכוכית

סוג הגדר המודרני ביותר הוא הזכוכית. גדר זכוכית מציעה את כל יתרונות הבטיחות להם אתם זקוקים עבור הבריכה שלכם, אך יחד עם זאת היא לא יוצרת חצץ נראה לעין בין הבריכה לבין שאר הבית כך שמקבלים מראה הרבה יותר אלגנטי והרבה יותר מרשים.

בדרך כלל בריכות נבנות כחלק מהגינה והן חלק מהנוף של הבית, ולכן במקום לעשות שימוש בגדר מיושנת אשר מעניקה מראה הרבה פחות אלגנטי ויפה לגינה, אתם יכולים לעשות שימוש בגדרות זכוכית שקופות ואיכותיות אשר יצרו נוף הרבה יותר מרשים וללא הפרעה.

בניגוד למה שחושבים, היום ניתן למצוא זכוכית באיכות גבוהה מאוד אשר לא נשברת בקלות וכוללת אמצעי בטיחות חשובים כך שגם במקרה של שבר בשל מכה חזקה מאוד, היא לא תתנפץ בצורה שעלולה להיות מסוכנת.

גדר רשת נשלפת

פתרון מצוין לבריכות בהם אין צורך בגדר קבועה בכל זמן, גדר רשת איכותית ונשלפת מספקת הגנה מלאה לכל אורך הבריכה ומונעת כניסה של ילדים למתחם, היתרון הגדול שלה הוא הקלות והמהירות שבה ניתן להסיר ולהתקין אותה ללא מאמץ.

אז מה עדיף לבחור?

בסופו של דבר, הבחירה היא שלכם. אם התקציב שלכם מוגבל, ייתכן כי גדר מתכת פשוטה תתאים לכם יותר ותהיה זולה יותר אך אם חשוב לכם לשמור על מראה מרשים ומיוחד וליצור אשליה של גודל גדול יותר של הגינה, אין ספק כי גדר זכוכית היא הבחירה הנכונה, במיוחד בבתים בעיצוב מודרני.

לכן, לפני שאתם בוחרים כדאי לבדוק את שתי האפשרויות ולקבל החלטה בהתאמה אישית עבורכם.

בספלאש תוכלו למצוא צוות מקצועי אשר ישמח להעניק לכם ייעוץ, לעבור אתכם על האפשרויות השונות ולעזור לכם להתאים את הגדר המתאימה ביותר עבור הבריכה החדשה אותה אתם בונים בבית שלכם.