כיצד לבחור ולהתאים רובוט לבריכה?

אחד המוצרים החשובים והחיוניים ביותר לבריכות גדולות הוא הרובוט לניקוי הבריכה. מעבר למסננים אשר מנקים את המים עצמם, לא מעט לכלוך מצטבר על הרצפה של הבריכה וקשה מאוד לנקות אותו. לכן, גם בבריכות גדולות ועמוקות ואפילו בבריכות אינטקס ובריכות דומות בגדלי האולטרה, חובה להחזיק רובוט אשר ינקה את הקרקעית של הבריכה ויאפשר לכם לשמור על בריכה נקיה ונעימה לשימוש מבלי לעבוד קשה.

כמובן, היום יש מגוון רחב מאוד של רובוטים לבריכות, ולכל רובוט יש את הייעוד שלו ואת הבריכות להן הוא מתאים, בין אם זה בריכות אינטקס, בטון, פסיפס, PVC  ועוד.

אז איך בוחרים את הרובוט הנכון והמתאים ביותר לבריכה שלכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

רובוט לבריכה

הגדירו את סוג הבריכה שלכם

השלב הראשון בבחירה נכונה של רובוט לבריכה הינה הגדרה של סוג הבריכה. רובוט שמתאים לבריכת בטון בחיפוי פסיפס, לדוגמא, לא יתאים לבריכת אינטקס. לכן חשוב מאוד להגדיר באופן מדוייק את הסוג של הבריכה, את החיפוי שלה, העומק שלה והגודל שלה עוד לפני שאתם יוצאים במסע החיפושים אחר הרובוט המתאים לבריכה שלכם.

כך תהיו בטוחים כי אתם בוחרים נכון וכי הרובוט בו תבחרו ישמש אתכם בצורה הטובה ביותר בבריכה שלכם.

החליטו על טווח המחירים הנכון לכם

בדיוק כמו שקיים מנעד רחב מאוד של רובוטים, קיים גם טווח רחב מאוד של מחירים שונים. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מגדירים את התקציב שלכם מראש ומבצעים רכישה בהתאם אליו. טווח המחירים של רובוטים לבריכות יכול להתחיל מכ 1000 ₪ לרובוטים קטנים ולהגיד עד 10,000 ואפילו יותר לבריכות מקצועיות גדולות. לכן, חשוב להגדיר את התקציב ולמצוא את הרובוטים המתאימים לסוג הבריכה שלכם וכאלו שיענו על הצרכים שלכם גם מבחינת השימושיות באותם רובוטים וגם מבחינת התקציב האפשרי לכם לטובת הרכישה.

תחזוקה

קחו בחשבון כי הרובוט עצמו זקוק לתחזוקה. לאחר כל פעולת ניקוי שלו עליכם להוציא אותו מתוך הבריכה, לפרק את החלקים ולנקות אותו על מנת שהוא יוכל להמשיך בפעולת הניקוי בפעם הבאה בצורה טובה. אל תתנו לו לצבור לכלוך רב בתוכו ללא ניקוי, בסופו של דבר זה יקשה מאוד על העבודה שלו וגם לאורך זמן יסתום את הרובוט ואפילו יוציא אותו מכלל שימוש.

כדי להקל עליכם, בדקו לפני הרכישה איך בדיוק מתבצע הניקוי של הרובוט כך שתהיו בטוחים כי מדובר ברובוט קל לניקוי, לפירוק ולהרכבה כך שלא יקרה מצב בו בכל פעולת ניקוי תמצאו את עצמכם עם עבודה רבה ומסובכת מידי.

התייעצו עם מומחים

והכי חשוב – פנו אל מומחים בתחום. לפני הבחירה התייעצו עם אנשי מקצוע מומחים בתחום אשר יוכלו לתת לכם טיפים חיוניים בהתאם לבריכה שלכם.