סוגי בריכות שחיה ביתיות

במיוחד לאחר מגיפת הקורונה, בה כולנו הסתגרנו בבתים, בריכות פרטיות הפכו למוצר הרבה יותר מבוקש. אמנם היום קשה יותר למצוא בתים צמודי קרקע בישראל, אך אם זכיתם ויש לכם בית כזה, בריכה פרטית היא ללא ספק שדרוג אמיתי לאיכות החיים שלכם.

בהתאם לביקוש הרב היום, בכל רחבי העולם, תחום בריכות השחיה התפתח מאוד והיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של אפשרויות שונות בתחום ושלל סוגי בריכות שחיה ביתיות.

בספלאש אנו מציעים לכם מגוון רחב של בריכות שחיה ביתיות איכותיות ומעניקים לכם ייעוץ מקצועי לבחירת הבריכה המתאימה והנכונה ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

אז אילו סוגי בריכות שחיה ביתיות יש היום? ומהם היתרונות והחסרונות של כל סוג? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

בריכות בטון

בריכות בטון

הבריכות המסורתיות העשויות מיציקה של בטון הן ללא ספק בריכות עמידות ואיכותיות, אך אלו הן גם הבריכות היקרות ביותר ואלו שדורשות את זמן הבניה הרב ביותר. הן גם מצריכות היתרי בניה מה שמעכב את התהליך אפילו עוד יותר.

בריכות בטון ניתן ליצוק במגוון רחב של צורות ועיצובים שונים, לבצע חיפויים יוקרתיים ומיוחדים וכמובן, הן עמידות לאורך שנים עם תחזוקה מינימלית בלבד. החסרון העיקרי של הבריכות הללו הוא המחיר וזמן התכנון והבניה הנדרש.

בריכות מתועשות

אלו בריכות אשר מיוצרות במפעל בהתאמה לדרישות שלכם ומגיעות אליכם מוכנות, ומה שנשאר הוא רק להרכיב אותן בתוך הבור אשר נחפר לטובת העניין. בדרך כלל הבריכות הללו בנויות מפאנלים מפלדה מגלוונת והן מצופות ביריעות PVC או ויניל.

בריכות מתועשות מעניקות יתרון גדול מאוד ברמת המחיר שכן המחיר שלהן נמוך משמעותית לעומת בריכות הבטון, ולא נדרשים עבורן היתרי בניה אשר מסבכים את כל התהליך ומיקרים אותו, אך מהצד השני המראה שלהן הוא פחות יוקרתי משל בריכות הבטון, את היריעות צריך להחליף פעם בכמה שנים והתחזוקה שלהן מורכבת יותר.

אז מה כדאי לבחור?

בסופו של דבר בכדי לבצע בחירה נכונה אתם צריכים להכיר את כל האפשרויות, להגדיר את התקציב שלכם ולבחור את מה שהכי נכון עבורכם. אנחנו בספלאש נשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולהבטיח לכם בחירה נכונה ומוצלחת יותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

חשוב להבין כי תכנון מוקדם עם אנשי מקצוע בתחום, הבנה של האפשרויות השונות, היתרונות והחסרונות, עבודות ההתקנה וכדומה, הוא חשוב מאוד. לכן, אם אתם כבר חושבים על פרויקט של הקמת בריכה פרטית בבית שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר – ספלאש בריכות שחיה.

חייגו אלינו כבר עכשיו או השאירו את הפרטים שלכם באתר ונשמח לחזור אליכם עם ייעוץ מקצועי ומקיף, מענה לכל שאלה וליווי לאורך כל הדרך עד להגשמת החלום שלכם!