יצור ויתרונות סולמי נירוסטה לבריכה

אם אתם בוחרים לבנות בריכה פרטית ואם אתם רוצים להקים בריכה ציבורית, הרי שאתם צריכים להוסיף מספר מתקנים שיאפשרו הנאה מקסימלית ממקוה המים. כמובן, אחד הכלים הללו זה סולם נירוסטה לבריכה. כזה שיאפשר לשוחים לעלות מהמים ולרדת אליהם בקלות. זה אולי נראה כמו פריט שולי, אבל האמת היא כי הסולם הזה קריטי ורלוונטי כדי לשמור על הביטחון של הרוחצים. במאמר הבא נעסוק בהרחבה בשימוש בסולם, איך נבחר את האחד המתאים לנו ובעיקר, איך ניצור כזה בעצמנו.

מה אנחנו רוצים למצוא בסולם אותו אנחנו מתאימים לבריכה

כאשר אנחנו מתאימים סולם נירוסטה לבריכה אנחנו רוצים לבדוק כמה דברים:

ראשית, אנחנו רוצים להתקין סולם שיהיה מספיק ארוך ויתאים לצרכים שלנו:

כמובן אנחנו צריכים לחשוב על קהל היעד ובעיקר, אנחנו צריכים לראת כי זה מספק לנו מענה מושלם ובטוח. כלומר, אנחנו רוצים להכין אותו כך ששלביו התחתונים יהיו בתוך המים ואנחנו כמובן רוצים שיהיה ארוך מספיק כדי שניתן יהיה לעלות דרכו לשפת הבריכה בקלות.

שנית, נרצה להבטיח כי הוא נוח לאחיזה:

בסוף אנחנו רוצים שאותם מתרחצים יצליחו לעלות על הסולם בקלות ובלי שום מאמץ מיותר. בשביל זה חשוב ליצור שלבים רחבים ונוחים לאורכו של הסולם וכמובן, נקפיד על כך שידיות האחיזה יהיו נוחות ורחבות מספיק.

שלוש, נרצה לשמור על העיצוב האסתטי של הבריכה עצמה:

הקמה של בריכה בחצר או לשימוש ציבורי, נעשית במטרה להפוך את שטח הבריכה אסתטי ונעים לעין. זאת משום שמקווה המים משמש גם כמקום בילוי כמו שהוא משמש למטרות אחרות. פעמים רבות, כאשר בוחרים להתקין בריכה בחצר של הבית, אנחנו רוצים להתאים אותה לחצר ולעצב אותה כך שתשדר יוקרה. לכן, אנחנו אמנם עושים התאמות כדי שהסולם יבטיח את ביטחונם של הרוחצים. עם זאת, אנחנו נעצב אותו כך שיהיה נאה לעין ויתאים לאופי של המרחב.

ארבע, נשתמש בחומרים איכותיים אשר לא נשחקים בקלות:

אנחנו לא מתקינים מערכות כאלו כל יום. לכן, נרצה לבחור בפריטים אשר יכולים להחזיק מעמד לפרק זמן משמעותי. לא במקרה הסולמות עשויים נירוסטה. הם עשויים מהמתכת הזו גם משום שהיא נחשבת זולה יחסית, היא קלת משקל כך שקל להתקין אותה והיא בטוחה לשימוש. אבל, היא גם ידועה בתור חומר גלם אשר לא מחליד ויכול לשמש אותנו לפרק זמן משמעותי בלי שום בעיה.

האם כדאי ליצור סולם בהזמנה אישית?

קיימות בגדול שתי אפשרויות. הראשונה היא לרכוש סולם בנפרד, במידה ואתם רואים כי יש פריט העונה לצרכים שלכם. האפשרות הנוספת היא להזמין סולם בהזמנה אישית. היתרון הוא בכך שמשום שאתם לא מקימים בריכה בכל יום, הרי שלעיתים שווה להשקיע קצת יותר כדי שהבריכה כולה לרבות הסולם, יעניקו חוויה מושלמת.

ליצור סולם זו לא בעיה. בשביל זה אנחנו משמשים במכונות מיוחדות עבור חיתוך בלייזר. משום שאנחנו מדברים על עבודה עם ברזל, חיתוך בלייזר הוא פתרון מצויין. בתהליך העבודה הזה אנחנו לוקחים גוש של חומר ומסירים ממנו את החלקים המיותרים. כך, אנחנו יוצרים סולם אשר לא מורכב מחלקים שונים ולמעשה, נחשב עמיד יותר. מה גם שבאמצעות חיתוך בלייזר אנחנו יכולים להגיע לתוצאות מדויקות ואפילו ליצור פריטים בעיצוב מיוחד. כך שכל האלמנטים ביחד יעניקו לכם את החוויה המושלמת, בחצר של הבית.

עכשיו הזמן להגשים את כל החלומות

ישראלים רבים כבר בחרו להשקיע ולהקים בריכה בחצר של הבית. דווקא עכשיו, מדובר על תהליך פשוט יותר מתמיד. זה הזמן שלכם לצאת לדרך ולהגשים את החלום.